Sommar sommar sommar...


Efter massa tjat har jag bestämt mig för att skriva ett inlägg.
Gillar att läsa allas bloggar, men känner inte att jag har så mycket att komma med här. Visst hittar vi på en massor av kul, men just nu är kameran på utlånad. Pappa har fått låna med sig den på sin semester i Oman.

Dagen då, tisdagar är som ni kanske redan vet mina lediga dagar mitt i veckan. Underbara dagar.
Idag åkte jag & Salle till min kära faster tillsammans med mamma. Där fikade vi, kollade på lite gamla kort och bara umgicks. Mycket mysigt.
Efter detta åkte jag & Salle hem till Eddi och Hani, där blev vi bjudna på middag. Mycket gott och mycket trevligt.
Det var väll vår dag.

Just nu sitter jag & drömmer mig bort, sommar & sol.
Vi har mycket kul att se fram emot och kalendern börjar nästan bli full fram till och med mitten av Augusti. Helt otroligt.

Veckan består av jobb. Frissan. På lördag ska vi fira Hani & Salle. Gå ut och käka, dricka lite (och då menar jag lite). Var ju på Melodifestivalen för två veckor sen, därefter Gretas. Detta blev en karate. Sånt får inte hända längre, det är bara ångest. Och vilken bakfylla, riktigt illa. Jag ska alltså ta det lugnt på lördag, så nu vet ni det.


Längtar tills sommaren så jag dör. 23 Juli blir det PINK med Hani, och killarna. Vi planerar även en trip till Sthlm för att se Lady Gaga i maj. Skitkul.
Sen blir det massor av annat skoj.



Sov gott.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lady Gaga i maj, det går ju inte för då ska du ju överraska din faster!;-) Tack för besöket, ni är så söta!

2010-03-02 @ 22:42:48
Postat av: M

Äntligen ett inlägg! Jaghar bojkottat din blogg länge för du inte skrivit nåt!!!



Håll skenet uppe å skriiiv (Jag har nämligen så tråkigt liv så jag måste läsa om andras ;)

2010-04-08 @ 07:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0