8 Juni


Nu är jag äntligen hemma! Trött men vågar inte sova, Salle är ju inte hemma och det känns otryggt på något sätt..

Dagen har varit kanon. Firade Putte lite på förmiddagen med tårta. Därefter åkte jag in till stan & käka indiskt med Hani. Vi sprang på stan ett par timmar, inhandla lite nya kläder. Behövdes verkligen!
Sen blev det lite fika och därefter sex and the city. Väldigt bra enligt mig! Humor och ja..helt enkelt en sån där good feeling film. Mumma.
Sen hem och fixa mig lite för att gå till Patrik som hade fest. Åt tårta och babbla med tjejerna.
En bra ledig dag med andra ord.

Kollade lite bebiskläder idag, men det är ju fasiken inte lätt att köpa när man inte vet vad det är i magen. Alla kläder är ju till för ett visst kön. Morr.
Jag ska beställa hem lite från Lundmyr of sweden kanske, de funkar för båda könen och de har ju så söta kläder!!! Annars har vi faktiskt redan fått en hel del kläder till grodan!!! :)


Glömde helt bort att fota idag. Så har inga bilder att bjuda på.
Har däremot en enda från Mellanies student i veckan.







Det är läskigt att vara ensam. Man tänker på tok för mycket. Jag blir knäpp!!!
Ähh!!! Här har ni en helt underbar låt i alla fall, jag har säkert lagt upp den innan..men den är värd att höra igen!!!














Natti natti.


Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0