Stundenternas dagar.

Varit en del att göra de senaste dagarna, eller ja..jag har latat mig mycket också..jag erkänner!
Den tröttheten jag kännt under graviditeten går inte att beskriva, så är du trött i vanliga fall..bli inte gravid! Som tur är börjar det bli bättre. Men kroppen orkar liksom inte alls lika mycket som förut, var ju värsta superwoman då! Haha.

Sepideh har tagit sin efterlängtade student. Detta firades två dagar i rad. Ja, Sepideh gillar att vara i centrum :) Prinsessan själv! Hehe...söt.


   

Salle & Sepidehs kärlek, Amin.                                                                              








Jag & Elika.





Jag & Samaneh.




Jag, Salle & Sepideh.




Så var festen slut. Och ingen var tröttare än mig. Snark. Tråkig man blivit.
Massa fylla. Jag höll mig till mitt alkoholfria rosévin.



Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0