Systemkamera.


Ledig dag. Gick upp tidigt, solen sken ju! :)
Jag & Salle åt frukost och körde sedan ut till säve där vi hängde med pappa vid poolen. Gott!
Dock gick solen i moln så det blev inte mycket solande, så vi åt lite lunch och efter det fika.

Jag & Salle åkte sedan till Mediamarkt där vi köpte oss en systemkamera. Wiho!
Åkte till stan för lite shopping. Salle behövde lite nya t-shirts och jag utökade gaderoben med lite smått & gott.
Jag växer ju ur allt jag köper nu. Och jag vägrar mammakläder. Jag hittar inget snyggt!

Gjorde synundersökning för mitt lemp också, skönt att ha det ordnat. Nu måste jag ta tag i detta! Gaah!


Sen blev det bio, vi såg nya beck. Mysigt. Dock ingen film jag rekomenderar. Inte dålig, men inte bra heller.
Inte värd att se på bio i alla fall.

I alla fall, det var en perfekt dag. Mys.


Såg på en blogg nu att man kan designa sina egna converse, på converse.com....dock behöver man beställa dessa hem till någon i usa som sedan skickar vidare, då de inte skickar till Sverige. Jag är riktigt sugen..inte så dyrt heller! Kul grej. Älska converse.



Midsommar snart, vad ska ni göra? Landet eller stan?

Kram kram




Kommentarer
Postat av: Ahnna

Härligt, massa fina bilder nu då...mysigt att ni ska bli föräldrar.kramar

2010-06-22 @ 23:34:25
Postat av: MiccanPiccan

Lemp!! Härligt, det nämnde du inte, nu närmar det sig!!! ;) Håller med dig ang. Beck!!!



Ringer senare, jobbar till sju!! Pöss på dig

2010-06-24 @ 09:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0