Sommar på gång?


Solen skiner och sommarkänslorna börjar äntligen komma fram.
Detta firade jag och Salman igår kväll med färskpotatis, massor av smör, gräslök och salt. Ja, bara det. Så gott!
Försökte göra gårdagen till en bra dag igår, jag lyckades. Tills det kom några idioter och tankade..och sen stack! Det gör mig så jävla sne. Jag springer efter som en dåre (läs haltande gravid tjockis) för att i alla fall se reg-nummer. Då får jag fingret. Ärligt talat, jag ville bara skrika. Det är långt ifrån första gången detta händer, men jag har lite lättare för att bli sur nu..hoho..sånt som händer men så jävla bittert!
Tur att man har saker att se fram emot. Kom på att jag & Hani har två biljetter över till Pink, någon som vill köpa?
Midsommar på fredag, vad ska man göra? Mamma drar till Island. Pappa drar till Sicilien med sin nya. Husvagnen finns inte kvar. Ja vad hände där egentligen..suck. Vi ska i alla fall fira med Eddi & Hani..sen Shag & Arash tror jag. Hoppas på gott väder så att man kan vara ute. Vad ska ni hitta på?

Imorgon ska vi på bröllop, ska bli roligt. Förutom att jag känner mig otroligt skabbig och att jag inte kan dricka någon alkohol. Men den som väntar på något gott...

Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0