Midsommar 2010





 




Midsommar. En härlig dag. Denna firade vi tillsammans med Shag, Arash, Eddi, Hani, Mikel & Malin. Lugn kväll med massa god mat och alkoholfritt vin (för min del).

Dagen efter midsommar vaknade vi friska och glada, ingen bakfylla med andra ord. Vi styrde upp en grillning i solen med Eddi och Hani. Blev lite spel också. Gytt.


Igår tillbringade jag & Salle hela dagen tillsammans med hans mamma och systrar, mysig dag där med.
Helgen har med andra ord varit superbra! Gott att vara ledig!
Har dock haft lite svårt att släppa morgondagen, den stora dagen. Då ska vi på det stora ultraljudet, få se grodan igen. Kolla så att allt är okej..och kanske också få reda på könet :) Spännande! Så vad säger ni? Har jag en pojk eller flicka i min mage??? :)



Sen vill jag passa på att gratulera Shag som idag fyller 25 år, hipp hurra!!!!! Massa tårta till henne!!!





Dags för frukost, sen jobb.


Puss på er



Kommentarer
Postat av: shag

Va gullig du är gumman. Tack så mycket.

Gud va spännande det ska bli i morgon =)



pusssss

2010-06-28 @ 21:05:08
Postat av: MiccanPiccan

EN KILLE :D

2010-06-29 @ 11:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0