Jag tror att jag är redo igen..



En lång lång bloggpaus. Stora förändringar kräver tid att smälta.
Allt har gått upp & ner som i en berg och dalbala. Känner mig som ett känslovrak. Jag gråter när jag är glad, jag gråter när jag är ledsen, trött, grinig..ja..allt i princip! Samtidigt är jag helt överlycklig!
Just nu börjar allt faktiskt att kännas mycket bättre. Jag börjar vänja mig & känner mig mer stabil!
Gott! Livet är härligt!


Så härligt när solen äntligen börjat titta fram lite oftare. Idag åt jag & Salle frukost ute på gården. Spela lite kort och bara slappade. Så gott!!



Jag har fått hjärnsläpp. Jag hade massor att skriva om och berätta, men nu står det bara still.
Jag återkommer istället!


Puss



Kommentarer
Postat av: irika

Vad kul :-D

2010-06-06 @ 02:42:51
URL: http://irikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0