Hurra hurra!!!


Vill börja med att först och främst gratulera min kära bror Patrik & Salles kära syster Sepideh på 20årsdagen! Ni små skitkorvar, kan inte fatta att ni blivit så gamla! När jag var 20 trodde jag att jag var supervuxen..och nej, det är inte ni! Haha..
Sen får jag gratulera Nairika som igår tog examen, hurra hurra!!! Sen får jag gratulera Hani för ett bra jobb med avslutad kurs och nu sommarlov, hurra hurra!
Sen ett hurra till mig för att jag gått upp typ hundra kilo i vikt. Orka.


  

Okej, detta är ingen bild jag tagit under graviditeten, dock är detta inte långt innan. Detta är på vår bröllopsresa, första dagen i solen typ...när jag bett Salle om hjälp att bli insmord. Skulle jag aldrig gjort! Han latade sig och smorde bara in lite grann. Där jag är röd hade han visst missat...schysst! Jag var jätteglad, ja. Kände mig som en skållad råtta nästa dag på stranden!!! Meningen med bilden är i alla fall att ni ska se att jag var lite nättare här än jag är idag. Inte så konstigt jag vet, men ja..





Fläbbet som kommit med denna bula har bara med graviditeten att göra, inte alls att jag äter typ 3 glassar och massa annan skit varje dag. Haha. Ni får ursäkta bh;n men jag orkar inte ta en ny bild för att lägga in här. Ni får nöja er med det som fanns i datorn.




Ja vad ska man säga, jag satsar på Beach 2011.
Om ett par timmar åker jag in till stan och äter en flottig lunch för att sedan köpa tjockiskläder med Hani.
Ha en härlig dag gott folk!!!


Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Emelie

ååååh bebbe magen!! Du är världens finaste Tanja <3

2010-06-08 @ 10:08:40
URL: http://meliiie.blogg.se/emelie/
Postat av: Camillaaaa

Va kul att du bloggar! Jennie berättade om din sketunge! GRATTIS! Hoppas få läsa om hur allting går här i bloggen! Massa kramar!

2010-06-08 @ 12:31:52
URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/
Postat av: Ahnna Gaberud

Då hade jag rätt, tänkte igår på om du var gravid och visst var det så..Grattis till tusen. Gud vad roligt.!!!!nu får du se till att uppdatera så man får ta del av allt =)

2010-06-08 @ 14:05:52
URL: http://ahnnaga.blogg.se/
Postat av: Faster

Äntligen är köttbullen officiell!!!!!!!

Och äntligen har du börjat att blogga igen!

Puss



2010-06-08 @ 22:27:23
Postat av: M

Jippi, nu börjar det äntligen synas att det är något där inne!!!

2010-06-09 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0