Grodans första sparkar.


De första sparkarna har kommit, känslan går inte att beskriva. Glädje och massa tankar. Sådan lättnad att känna de där små puffarna i magen, att veta att allt är okej.
Jag har nog kännt lite vibrationer i magen ett par veckor nu, men det var inte fören för några dagar sen jag började känna det på riktigt. Känns som att någon petar på mig med fingret..fast inifrån då. Ja, ni fattar nog inte riktigt ändå. Och bryr er kanske inte heller för den delen.


Vagnen är redan på plats, jättetidigt jag vet. Men vi fick ett kanonerbjudande som vi inte kunde motså. Vi visste ju redan vilken vagn vi ville ha så valet var ganska enkel, förutom att välja färg då. Velpotta man är. Svart och grått fick det bli. Tråkigt kanske, men samtidigt inget man tröttnar på. Får fixa lite fint i vagnen sen istället med färger och så, beroende på vilket kön det är.








Igår åt jag lunch med Michaela på Jensens..därefter fika på brogyllen..heter det så?
Gick förbi babyproffsen och jag fick en söt snuttis ( med tummen som jag älskar) av Michaela.
Gjorde ett av mina första egna köp till bebis, en söt filt..från Elodie details som har massor av fint.


  


Okejokej, jag förstår att detta inte är så kul. Men jag har fått lite bebisdille. Det kanske inte är så konstigt heller...



Idag är jag i alla fall ledig, hur jag ska spendera dagen de vet jag inte än, men jag ska ta det lugnt..och äta massor av gott. Fan ta mig.
Var och storhandlade mat igårkväll så nu är det fullt av godsaker här hemma. Mums.
Storhandla är föresten något som jag älskar att göra, ingen annan? Jag & Salle har så góa stunder då....






Vad händer hos er??


Puss



Kommentarer
Postat av: irika

Jag och Totte blir mest osams när vi ska storhandla :-( Han vill ha nyttiga grejer och jag blir sur och hänger läpp :-)

2010-06-15 @ 14:42:10
URL: http://irikas.blogg.se/
Postat av: MiccanPiccan

Det ÄR faktiskt ok att du har bebisdille, du har ju trots allt en fotbollsspelare där inne!!



BTW, nice bild på denimvagnen, I LIKE A LOT!!!! PÖSSS

2010-06-15 @ 21:11:55
Postat av: sandra

så du kör tummen du också :-) fast jag kommer inte göra det denna gången. tröttnat :-)

2010-06-17 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0