God morgon!

God morgon kära vänner!
Sitter här och pinar i mig en kopp kaffe, har inte druckit många koppar sen jag blev gravid. Det smakar inte bra alls och det gör mig galen! Inga cigg (såklart), ingen alkohol (jag dör inte), inget kaffe (jag dör)....många vanor som bryts! ;)
Men nu behöver jag en kopp för att faktiskt vakna till liv.


Idag kommer att bli en bra dag. Idag kommer äntligen Salman hem! Woho! Efter jobbet ska jag till frisören och fixa håret...borde jag gjort för längesen!
Sen hoppas jag att vi ska kunna åka och hämta vår tv på mediamarkt om vi hinner, den är tydligen lagad nu..eller om vi får en ny, jag vet inte. Jag är glad om vi får tillbaka vår tv till sovrummet bara! :)

Jag får långhelg den här helgen, är ledig imorgon då Sepideh tar studenten. Ska bli roligt! :)



Klarar vi oss ifrån regn idag tro? Hmmm...hoppas!


Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: MiccanPiccan

"Inga Cigg", det klingar så GÖTT i mina öron!!!!

2010-06-15 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0