Du vet.

Hej igen!
Ja, jag är kanske tillbaka. Vi får se! Än sålänge i alla fall :)

I helgen har jag jobbat. Har varit helt okej. Skönt att ha det överstökat!
Efter jobbet mötte vi upp Eddi & Hani för middag på haltas. Dit kom även Hanna, Maui, Mikel & Kajsa också.
Mycket goda skratt. Kajsa är typ pinsamast i hela världen, men det är kul!
Vi drog till lejonet & björnen där vi gluffsa glass. Jag bjöd. För jag har ju trots allt köpt ett presentkort på 400:-  till mig själv där, ja ni hörde rätt. Jag bara är sån!

Arta & Nairika kika precis förbi här en sväng för att säga hej då innan de beger sig på semester i USA. (Nej jag är inte alls avundsjuk) Suck. Nairika hade ramlat på fyllan och skrapat upp hela ansiktet. Hon har tagit över mina fylleskandaler! Stackarn! Haha...

 Salle lämnar mig imorgon bitti för Västerås. Han kommer inte hem förens på torsdag kväll. Gillar icke. Känns otryggt att vara ensam. Men jag ska väll vara glad att jag inte alltid behöver vara det.


Ser fram emot tisdag. Då blir det först lite shopping och lunch med Hani, sen ska vi se sex and the city!


Kram på er!!!





Kommentarer
Postat av: kajsaaa kungen

Kungen Kajsa e ju hüüüüd vettu

2010-06-08 @ 14:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0