Bröllop.


Lördag förmiddag såg jag till att fixa iordning mig. Samtidigt som jag följde bröllopet.
När det var dags för vigsel satt jag som bänkad. Hann se löften och brudparet säga ja till varandra, sen var det dags för mig att åka iväg till kyrkan för ytterligare ett bröllop.
Btw Vickan var så himla fin!!!

  

 



 







Fint, eller hur?! :)
 



Ny vecka, härligt. Veckan som jag har väntat så mycket på är snart här. Nästa vecka, nästa vecka! Jag kan knappt bärga mig..då ska vi på det stora ultraljudet för att få se hur grodan mår!!! Vi får även reda på kön, om vi vill veta det..och om inte grodan ligger helt galet dvs..
Jag är lite emot det här med att kolla kön..tycker det ska vara överaskning..samtidigt är jag så nyfiken att jag snart spricker! Och Salman vill så gärna veta..
Vad säger ni? Kolla, inte kolla?
Och sen kan vi ju gissa lite, har jag en pojke eller flicka i min mage?! :)



Nu ska jag fixa mig lite för att äta lunch med pappa på den turkiska restaurangen på danska vägen...därefter blir det jobb! Imorgon är jag ledig. Woho!


Puss på er!!!





Kommentarer
Postat av: Sandra

FLICKA! :-)

2010-06-21 @ 12:26:11
Postat av: MiccanPiccan

Åh, såg jättefint ut på bröllopet :) Gulliga kort på er också, sötnosar!!!



BECK imorn, jippi :D Pöss på dig

2010-06-21 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0