Sommar.

Visst har vi fått smaka på lite sommar, synd bara att jag jobbat de finaste dagarna. Snark.
Men jag ska inte klaga, jag njuter. Men längtar verkligen efter semester.
Börjar bli lite tungt att stå upp 8 timmar om dagen. Och att böja sig ska vi inte ens tala om.
Det är mycket nu. Gothia cup som ni kanske lagt märke till. Kul för dom, jobbigt för mig. Alla kommer på en gång och jag blir högröd i ansiktet när det kommer till att prata engelska med amerikanerna...gaah! Haha, jag är så fjompig!

Nu är mamma äntligen hemkommen från Island, fick massor av söta bebiskläder. Börjar samla på sig nu, vi har fått jättemycket av både familj och vänner. Har börjat handla lite själv med, skitkul! Har beställt en drös med kläder från Nelly & Hm som snart dimper ner här hemma. Spännande. Salle har beställt Inter-kläder. Ja..killar.

Händer inte så jättemycket här, vi planerar inför flytten. Har inte bestämt exakt datum än, men någon gång i mitten av augusti. Ska bli skönt att komma iordning!!

På Fredag är det Pink med Hani. Och förmodligen killarna, eftersom vi inte ens försökt sälja de andra två biljetterna. Latmaskar. Men det blir nog kul! Håller tummarna för bra väder. Enligt SMHI är det regn, blir inte förvånad direkt.



Nej, nu ska jag väcka Salle här. Vi ska åka ut till Onsala för att hälsa på Sandra & Colin. Mycket trevligt, Sandra ska föresten ha en bebis 2 veckor efter mig. Perfekt!


Puss & kram



Kommentarer
Postat av: ila

ZzZzZzZzZz... här händer det inte mycket.

2010-07-28 @ 09:40:32
Postat av: Sandra

vad händer med bloggen? ska du bli den nya kissie så är det bäst att du börjar uppdatera lite oftare :-)

2010-08-20 @ 10:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0