Bloggtorka.

Jag smälter bort, på allvar. Jag klarar inte den här värmen, det är typ hundra grader här inne hos oss. Somnade direkt när jag kom hem ifrån jobbet idag, vaknade som en svettig gris. Gaah! Borde inte vara okej att jobba sådana här dagar, de ska tillbringas ute vid havet :)

Är nyligen (en vecka sedan) hemkommen ifrån Mallorca (Magaluf), där vi tillbringade ett par dagar tillsammans..jag, Hani & Shag. Inte kunnat skriva om detta på bloggen då det varit hemligt, vi rövade bort Shag. Hon visste ingenting. Lite möhippa. Mycket skoj! Att vi valde just magaluf..ja, fråga mig inte. Jag var i alla fall inte gravid när vi köpte denna resan! ;) Blivit mycket läsk och glass för min del! Mycket god mat och shopping i Palma..gott!!!!




 





Har inte alla bilder i den här datorn, så jag återkommer med fler senare :)


Magen växer för fullt, nu börjar det faktiskt synas att jag är gravid. Vilket kanske inte heller är så konstigt med tanke på att jag faktiskt gått mer än halvvägs in i graviditeten nu, jag är nu vecka 21.


Oj. Jag kom på att jag faktiskt inte skrivit här sedan vi var på det stora Ultraljudet. Allt såg superbra ut, tack gode gud...man oroar sig så mycket! En frisk knodd på 19 cm (idag är han nog ca 25 cm)....Ja, det är i alla fall en han och vi kan inte vara gladare. Vi hade blivit glada oavsett..såklart! Jag vill ha både pojke och flicka. Men när man får höra vad man faktiskt väntar så blir det genast mycket verkligare. Det känns lite konstigt. Men kunde inte känna mer lycka än nu! Salman är lika glad han! Tog ett tag innan jag såg vad det faktiskt var på ultraljudet, Salle såg direkt..."Ser du inte..?" sa han med darrande röst. Barnmorskan sa sedan "Ja, inte går det att undgå att det är en liten gosse"...Ja, det är lite suddigt mitt minne..men vilken känsla! :)
Nu är det lättare att shoppa :) Och bebiskläderna ramlar in här, vi har fått sååå mycket fina presenter!! Tusen tack!!!!!!


Åter till matlagningen.





25 NOVEMBER ♥





Kommentarer
Postat av: MiccanPiccan

Längtar :)

2010-07-13 @ 16:41:30
Postat av: irika

Fan va kuuuul! Kan du inte lägga upp lite bilder på din fina mage? Nästan så att jag blir sugen, men säg inget till Totte ha ha, då flyr han. Miss you puss

2010-07-15 @ 12:36:37
URL: http://irikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0