Sommaren med Göran


Jobbdagen över. Äntligen! Jag hinner knappt andas för jag tänker på att jag ska öppna imorgon, låter kanske konstigt men det är faktiskt riktigt ångestladdat när man vet att man är sist ifrån och först dit. Blä.
Men jag skiter i det, vad har jag att gnälla om egentligen? Jag har en härlig man som just nu ligger och grisar i soffan framför fotbollen. Det låter kanske inte så roligt, men det känns jävligt tryggt. Och vi borde nog tänka mer på vad vi har än vad vi inte har. Det borde inte komma från mig, för jag drömmer mig alltid bort och jag vill ha allt...nu nu nu!
Så, nu njuter vi någon vecka och tar semester från gnällandet..eller kanske några timmar i alla fall.

Nu ska jag unna mig en film för mig själv, jag ska välja helt själv. Och det blir sommaren med Göran, för den har jag velat se jättelänge och det vill inte Salman! Så när han kryper ner så får han helt enkelt ta att jag tittar på denna film..hoho. Smart!


Nä, jag ville väll mest säga hej och välkomna snöstormen imorgon. Tur att jag gillar snö. (Får ju inte gnälla)



Puss på er!!!!




Kommentarer
Postat av: M

Den såg jag i söndags, sjukt rolig faktiskt :D (trots att du vet hur jag är med komedier)

2010-02-18 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0