Onsdag.

Igår var jag ledig. Hade en superhärlig dag, var bara hemma.
Fick först besök av Sandra & Colin, sen kom pappa förbi.
Bjöd på fika, var ju trots allt fettisdagen igår. Jag hade bakat kladdkakemuffins.
Bilderna jag tog kan jag tyvärr inte lägga upp för pappa lånade med min kamera då han ska resa bort.
Fick otroligt fina tulpaner av Sandra, jag har nog gått in i köket 10gånger bara för att titta på tulpanerna..ja, jag vet..jag är knäpp. Jag älskar tulpaner och jag har till och med börjat köpa det till mig själv.

Resten av dagen spenderade jag med Salle. Kolla på blåsningen och så.
Sen kom Nairika förbi och därefter Arta. Lagade kalops och potatis och tog det bara lugnt.


Jobbar sent idag, tidigt imorgon. Avskyr det där bytet. Stänga och sen öppna...blä.
Menmen.


På fredag ska vi på melodifestivalrep. Ska bli mycket trevligt.

Hur mår ni`??



Puss



Kommentarer
Postat av: M

Det enda jag såg i texten var: KLADDKAKEMUFFINS!!!! WTF, varför ringde du inte mig?! Det här Tanja, det här kommer du få igen för.. baskemig!!

2010-02-17 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0