Körkort.

Hemma igen efter 1 dags arbete. Trött.
Salle var supergullig och körde mig till jobbet imorse. Jag gick alltså upp strax före fem ist för fyra. Gott!
Han kom också och hämtade mig på jobbet, lyxigt värre.
Ingen rökning idag, jag är så sugen. Jag måste sluta äta så mycket, för nu syns det verkligen på vågen (4 kg) och inte bara där..känner på kläderna att detta inte riktigt är okej. Blä. Tråkigt!

Fick föresten ett superbra erbjudande på intensivkurs idag, så jag kör på det. Det är verkligen dags!!! Så mitt mål är att ha körkort innan sommaren, får se om jag lyckas.


Har laddat ner de andra avsnitten som varit av blåsningen så ska lägga mig och skratta lite till det!!! ;)


Hörs & ses.
Puss






 




Kommentarer
Postat av: Sandra

go go go tanja. så duktig du är. jag ska också göra ett ordentligt försök att sluta snusa... hur ska detta gå?

puss på dig.

2010-02-08 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0