Blue.




 

Alla hjärtansparet på Halta.                                  Killarna testar semlorna vi bakat. (Tisdags)



 

Salle ser alltid så glad ut på kort. Det är liksom hans grej. Han kan skratta och tjoa men så fort kameran kommer fram så klistrar han fast munnen.









Svårt att se, men på detta isberg som ser väldigt litet ut på bilden..där fastnade vi med bilen, mitt i gatan när vi skulle parkera för att gå in på bion. Vi var stressade som det var, tio minuter kvar tills filmen skulle börja. Skit! Vi putta och hade oss, bilen rörde sig inte en millimeter. Skit samma tänkte vi, vi måste ju se filmen i alla fall. Vi köpte en parkeringsbiljett och hoppades på att slippa böter trots att bilen inte stog bra alls.
När vi kommer in på bion så ser vi Jossan & Daniel, vilken räddning! Jag får springa och hämta ut biljetterna medens de tre springer till bilen och puttar. Efter 15 min är de tillbaka, fixat bilen. Underbara människor!
Filmen var härlig, drömma sig bort. Underbar miljö. Och som Hani trode, ja..jag vill också vara blå idag.

Morgonen har jag & Salle sovit länge. Sedan ätit en ordentlig frukost tillsammans. Nu är Salle på kemtvätten och lämnar in min brudklänning. Jag fixar mig för jobb. Men imorgon är jag ledig, skönt. Ser mycket fram emot det då Sandra & Colin kommer hit och fikar kl 10.00 imorgon. Saknat.




Puss på er



Blåa lilla jag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0