Alla hjärtans dag.


Idag är det alla hjärtans dag, ingen big deal enligt mig. Men självklart ska man tillbringa denna dag tillsammans med de man tycker mycket om. Så enligt tradition firar jag & Salle med middag tillsammans med vårt alla hjärtanspar Eddi & Hani. Blir inget flott, bara Halta Lotta..men det duger för oss!

Efter middagen ska jag & Salman gå och se Avatar i 3D, ska bli kul. Hoppas den lever upp till våra förväntningar, har ju hört mycket gott om den!

Längesedan jag bloggade nu. Har egentligen inte haft så mycket för mig, i Tisdags när jag var ledig så blev det bakdag med Haniii. Kvällen promenad med Ahnna.
Sen har jag mest jobbat. Igår blev vi bjudna på dunderfrukost hos Eddi & Hani och vi ägnade oss åt mitt &Hanis  hemliga projekt. Haha. Ja, det är tyvärr hemligt rätt länge till..men sen så..
Sen har vi dessutom köpt biljetter till Pink, min present till Hani som fyller år om ett par veckor (jag vet, skittråkigt att hon vet om det)

Mycket Hani i det här inlägget märker jag. Men det blidde bara så.



Ha en härlig alla hjärtans dag.


Älskar er. Ni vet vilka.



Puss



Kommentarer
Postat av: Hanii

Åhh nu är ni på Avatar och jag vet att du kommer älska den och också vilja vara blå efteråt! Tack för ikväll, hjärta dig :o)

2010-02-14 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0