Halta lotta

Fick ett sms av Kajsa på jobbet förut, hon ville ses en sväng på Halta.
Och Halta blev det, först kände jag att jag inte orkade. Men fan, man kan ju inte vara tråkig jämt.

Killarna skulle ju ändå kolla fotboll här hemma så...
Blev några öl tillsammans med Hani, Kajsa & David. Mycket skratt, det behövde jag :)







Hade en hemsk dag på jobbet idag, jobbade en konstig tid idag då Jossan & chefen skulle på kurs.
Blev 09-15...konstig är den väll inte egentligen, snarare normal. Men jag är inte van vid det.
Allt har strulat idag iaf, både diesel & bensin tog slut, frimärken slut....ac;n gick sönder och det rann vatten överallt.
Ja, behöver jag fortsätta. Skönt att denna dagen är över i alla fall.



Imorgon är jag ledig, känns helt underbart. Skulle däremot behöva både tvätta & storstäda.


Sitter och drömmer mig tillbaka till Venezuela. Jag hade aldrig hört talas som Jack Johnson innan jag åkte dit (vilket min kära kusin tyckte var helt sjukt). Nu förknippar jag alla dessa låtar med henne och Venezuela. Gud vad jag vill tillbaka!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0